tez prowadzi bloga podobnego do mojego :) Skonczyla z rozowym - stawia na czarny :)
Ma 9 lat. Probuje byc nastolatka ale jej to nie wychodzi :/ bedzie miec czas na bycie na100latka :)
Nick - glupi, moze dlatego ze jestem antyfanka_hanny (nie taki nick na stardoll) .
polandpolski-stardoll
stworzycielka bloga
sobota, 4 czerwca 2011
Millennium_girl
Fajna :) Pewnie nie lubi gdy sie o niej za duzo zlych rzeczy gada :) . Nie zbyt dobrze sie uczy z Polaka ale mowi jak na 5 ! Lubi simpsonow ladnie sie ubiera ;)
Morsia
Egoista?? pesymistka?? Chyba tak !! ale ladny nick :) Nie slyszalam o niej zbyt duzo. Ale duzo (hihi) udziela sie w kubie
Igas14
Masz :) Kolor wlosow oryginalny :) stroj chyba tez =) Nie slyszalam o Tobie zlych rzeczy, ale caly czas sie patrze na klub poland-polska! duzo kasy wydalas na stardoll i masz szanse na NCG lub nawet CG :) pomoge Tobie zaglosowalam z dwoch lalke na Ciebie :)
Marchewka13
Oryginalna :) ach te jej wlosyyyy x33 pasuja!!! Duzo osob o niej pisze pozytywnie :) Fajnie :)
Bananowa
Jedyny menager tego klubu moim zdaniem troche malo jak na tyle osob w klubie, ale Agniieszka miala przygode :) Nie widzialam by sie udzielala ale usuwa tematy :)
Konkurs mini
Kto jest zalocielka tego bloga ?? do wygrania 100 sm dla pierwszej osoby, podpowiedz na 'a' trzeba byc obserwatorem!
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)